Thursday 27 December 2012

                    kaulah yang pertama,,,inginku lihat,,,

                               saat mentari mulai bersinar,,,
       kaulah yang terakhir,,,,,,inginku lihat saatku pejamkan mata,,,,





     wah!,,,,sebak gile kan lagu tu,,,hurmm,,,.mungkin lagu tu ada kena mngena dengan aku ,,,....mybe?..,,hahahha,,,..
okay2!!!,,,post punye post,,,,mcm2,,,tpi bio diri pun x bgitaw,,kan,??..kan??,.kan3??....
oh2!!!,,,stakat ABOUT ME tu x cukup lorhh,,,.,.,~~~  hehhe..
           okay2,,,.,,mana penuh aku,,,
:muhammad shakkir bin abdul latiff
umur:15~2012~
tmpat tinggal.,,,.:,,hurm,,dulu,first rumah gua,,,kat woodland singapore,,,.then gua berhijrah dengan membawa hati yg luka ke penang,,,BAYAN LEPAS,,,then,,org penang x mau terimma cek,,,cek pegi lah ke DAMANSARA KL,,,kononnye HOt la dduk sane,,,hahaha,,,,,,,,but,,terlampau hot kan,,,saya pun x tahan,,tiap hari awex baling batu kat tingkap bilik,,,~~~~..hehheh!!!,,,,lalu aku pun berhijrah laa ke BERUAS perAk,,,kg halaman arwah atok aku yg gengster,,,muahahah!!!,,,best!!!
 
makanan/minuman kegemaran..:,,sumpah aku benci soalan ni bila kawan2 tanya biodata aku,,=="...

cita2: aku nak jadi seorang pensyarah,,sebab?..,haha,,,jdi seorang pendidik ni banyak untung nye,,,selain kita dapat berbakti kepada masyarakat,,kita juga dapat melahirkan generasi2 islam yg bertaqwa dan bertauliah,,,(bajet je)
                                        
hobi:,,okay!,,,,tengok muka pun dah tahu,,,aku mmng fanatik gile dngan MUSIC2 INSTRUMENT !!!  wawawawwaaa!!!!,,hahaha.,,cakaplahh ape jenis alat pun,,aku boleh main lah,,,tanpa belajar,,hahha,,,..sian kan,,anak orang miskin,,,xde duit nak belajar secara formal,,...hurmmm,,,,:(
                                         JENG3!! HENSEM X??>.,,HAHAHA
hahhahaa,,,,aku nie jenis yg kuat merajuk walaupun muka sedikit GENGTERISM,,,!!!lol!!!,,.,,,aku x boleh taw kena bahan sikit,,,menganjing ke,,msty tacink abis punye,,,,hhehehhe,,..,,

sifat yang paling menonjol dalam diri aku nie aku rasa sifar KEPIMPINAN,,,,ye!!!,mmng!!!,,,,bukan nak belagak lah sebab aku nie bukan yang jenis suka menunjuk,,,hehehe,,..,!!!


OKAY,,,PASAl awex pulak,,,gua malas nak cite laa,,ye!,memang,,,memang gua ade pengalaman bercinta sebabkan diaorang kata terlalu kacak!,,,OMG!!,,,saya tak cakap,,!!,,,mereka3!!!,,hahah,,,EH2 jap,,mereka?>.,,,haha,,mcm lah banyak sangat awex kan..<??..,haha,,,lupekan,,,


tapi ape yg membuatkan aku buntu dengan hidup aku sekarang ni ialah penyakit yg baru aku alami,,,,,hurmmm,,xnak cite kat sini okay!!,,..hurmm,,

mcm dh xde idea,,,,hurmm,,okay lah blogger2 sekalian,,,,ada masa jumpa lagi ye!!,,..,nak pegi ,,,nak pegi,,,err,,nak pegi solat,,!!hehehhe,,.k,,bye sayang!!!,,,
wek!,,,assalamualaikum,,!!!:)

No comments:

Post a Comment